Mówcy motywacyjni

Mówcy motywacyjni
mówca motywacyjny na imprezę firmową

 

Planujesz uroczystą galę, konferencję, podsumowanie kwartału, spotkanie partnerów handlowych lub zjazd zespołu sprzedażowego? Potrzebujesz twórczej inspiracji lub mówcy motywacyjnego? Przygotujemy dla Ciebie i zrealizujemy wspólnie mistrzowski power speech! 

Daniel Konieczny
Coaching z Danielem  Bezpośrednia, indywidualna praca ze mną, dzięki której będziemy pracować dokładnie nad Twoimi indywidualnymi tematami. Bądź przygotowany na to, że czasem wyzwanie, będzie w całkiem innym miejscu niż myślisz, jednak właśnie od tego jest coach, aby razem z Tobą odkryć dokładnie ten element. Przepracować go i pójść dalej!  Coaching pomoże Ci: •   lepiej poznać i zrozumieć samego siebie, dotrzeć do tego, czego na prawdę potrzebujesz,  •   podnieść poczucie własnej wartości, ono ma płynąć z Twojego wnętrza, a nie być zasilanie z zewnątrz…,  •   rozszerzyć strefę komfortu,  •   znaleźć równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, fundament życia i efektów, •   odblokować i pełniej wykorzystywać Twój potencjał, •   przekraczać bariery i ograniczenia, które powstrzymują Cię przed jeszcze większymi efektami tam gdzie chcesz. Coaching może dotyczyć różnych sfer życia: •   życia zawodowego / biznesu,•   finansów,•   relacji i związków,•   życia rodzinnego,•   zdrowia. Będzie to nasza indywidualna praca dokładnie taka, aby dać zamierzony efekt. Warunkiem jest Twoja otwartość na to co usłyszysz, zobaczysz, czy też poczujesz. Jeśli nie znasz mnie, nie wiesz kim jestem, myślę, że nie jest to odpowiedni moment na zakup coachingu ze mną.
Jan Paweł Tomaszewski
Mówca motywacyjny. Trener komunikacyjny. Psycholog biznesu.  ,,RÓB RZECZY NOWE. RÓB RZECZY TRUDNE, A ZOBACZYSZ W SOBIE SIŁĘ, KTÓREJ NIGDY WCZEŚNIEJ NIE WIDZIAŁEŚ” Wiemy, że każdego dnia pojawiają się nowe wyzwania, którym często niełatwo sprostać. Wiemy, że nie zawsze sama wiedza branżowa i twarde kompetencje wystarczą, aby dotrzeć do celu. Potrzebna jest też motywacja, która pomaga wytrwać na wyboistej drodze codziennych wyzwań. Potrzebna jest również skuteczna komunikacja w zespole, aby usprawnić sposób myślenia, odczuwania i działania jego członków. Zgłaszają się do nas firmy, którym zależy na:• poprawie relacji z klientami i partnerami,• podniesieniu kompetencji komunikacyjnych swoich zespołów,• wysokiej motywacji, zaangażowaniu i morale pracowników,• wsparciu pracowników będących w okresie wypalenia zawodowego,• zacieśnieniu więzi członków zespołów,• płynnym przejściu przez zmiany organizacyjne i restrukturyzacje,• rozwoju w atmosferze Motywacji Opartej na Faktach.
Krzysztof Hillar
Trener wystąpień biznesowych i komunikacji, mówca motywacyjny. Specjalista w dziedzinie wystąpień biznesowych, motywacji, komunikacji i sprzedaży,, jeden do wielu”. Podczas swoich warsztatów pomaga uczestnikom odkryć przeszkody, które uniemożliwiają im osiąganie kolejnych sukcesów oraz wprowadzać nowe przekonania wspierając ich cele. Szkoli menadżerów, liderów, przedsiębiorców i prowadzi Coachingi dla Zarządów, kadry menedżerskiej i zespołów sprzedaży. Jest uczniem Andy’ego Harringotona, uznawanego za jednego z bardziej skutecznych mówców na świecie. Dzisiaj to on dzieli się wiedzą, którą otrzymał od najlepszych. Prowadzi również szkolenia z zakresu wystąpień biznesowych, motywacji, techniki sprzedaży ze sceny.
Jakub B. Bączek
Najbardziej znany i uznany trener mentalny w Polsce, założyciel I-szej Akademii Trenerów Mentalnych™ w naszym kraju. Współpracuje ze sportowcami wielu dyscyplin, takich jak siatkówka, tenis, piłka nożna, skoki narciarskie, golf i inne (w wielu krajach) – w tym ze złotymi medalistami Mistrzostw Świata oraz Olimpijczykami. Zdobywca złotego medalu MŚ z reprezentacją Polski w siatkówce. Dotychczas współpracował z ponad 100 sportowców, zdobywając kilkadziesiąt trofeów. Jego ogromna wiedza, humor oraz nieszablonowe podejście sprawiają, że po spotkaniu z nim życie sportowca już nigdy nie będzie takie samo!
Sebastian Kotow
Od ponad 15 lat prowadzę wykłady biznesowe i wystąpienia inspiracyjno-motywacyjne. Pracowałem z grupami od 100 do 2500 osób. Występowałem na konferencjach seminariach i zamkniętych kongresach dla firm ponad 500 razy a grono moich odbiorców to ponad 50 tys. osób z 70 krajów. Byłem prelegentem na seminariach u boku prof. Roberta Cialdiniego Briana Tracy, Stephena M.R. Coveya, Davida Allena i wielu innych. Proponuję inspiracje oparte na faktach dużą dawkę energii i humoru oraz najnowszą wiedzę z zakresu psychologii biznesu marketingu czy zarządzania. Jeżeli planujesz konferencję seminarium szukasz profesjonalnego mówcy na spotkanie firmowe – jestem do Twojej dyspozycji.
Adam Mistela
Adam Mistela to czysta energia, charyzma i niebanalność!". Moją największą pasją jest praca z drugim człowiekiem. Czy to na scenie – jako aktor, czy też na co dzień – jako trener umiejętności miękkich. Jestem tym typem osoby, którą albo się kocha – albo wręcz przeciwnie. Dlatego uwielbiam emocje – bo sam je wywołuję! Pamiętaj jednak, że jednocześnie wiem, na czym polega praca nad nimi. Jak mało kto! Zawsze staram się dawać z siebie 100%. Dlatego też, moje szkolenia są oparte nie tylko na mojej wiedzy zawodowej, ale również na własnych doświadczeniach. To całościowe ujęcie pozwala mi na bardzo wnikliwą analizę drugiej osoby. A co za tym idzie: pomagam w tym, co naprawdę stanowi problem. Dzięki temu moje metody szkoleniowe pozwolą Ci na otworzenie się na samego siebie i relacje z drugim człowiekiem. Zerwanie z wewnętrznymi blokadami, uwolnienie emocji, praca nad stresem... To moja działka! Będzie mi bardzo miło Ciebie poznać, więc nie czekaj, porozmawiaj ze mną!
Mateusz Grzesiak
„Stwórz życie w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat”.  Mateusz Grzesiak jest nauczycielem, trenerem i konsultantem. Ukończył prawo, psychologię i studia doktoranckie z zarządzania. Szkoli międzynarodowo od ponad 13 lat w 6 językach, głównie na rynkach europejskich (m.in. Niemcy, Anglia, Irlandia, Włochy, Polska) i latynoskich (m.in. Ekwador, Meksyk, Brazylia, Kolumbia). Pomaga ludziom i biznesowi osiągnąć zaplanowane cele przez dostarczanie narzędzi psychologii interdyscyplinarnej w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Napisał dziesięć bestsellerowych książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i zagranicą. Pracuje z m.in. zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 350 tysięcy fanów. Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki i stoi na czele grupy badawczej Instytutu Starway.  Jest perfekcjonistą. Oczekuje bycia najlepszym i najwyższych standardów światowych. Nie interesuje go przeciętność, narzekanie, szukanie winnych. Jest bezpośredni, permanentnie podnosi poprzeczkę sobie i innym, chce przeżyć swe życie w służbie idei, w które wierzy. Jego wizją jest dostarczenie światu narzędzi z zakresu psychologii interdyscyplinarnej - nauki, która łączy psychologiczne techniki pochodzące z różnych dziedzin w celu stworzenia nowatorskich modeli zmiany w życiu osobistym i biznesie.
Kamila Rowińska
Jestem Life & Business Coachem, pracującym w oparciu o kodeks etyczny i standardy International Coach Federation (ICF). Wybrałam ten zawód, ponieważ uwielbiam wzmacniać innych w drodze do realizacji ich celu. To moja misja. Moje doświadczenie opiera się na nieustannie kontynuowanej edukacji popartej spektakularnym sukcesem zawodowym. Jestem Absolwentką Politechniki Śląskiej – kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Laboratorium Psychoedukacji, gdzie ukończyłam Coaching. Przez 13 lat współpracowałam z firmą Oriflame Sweden w charakterze Dyrektora Klubu Oriflame. Zbudowałam jeden z efektywniejszych zespołów w Polsce, dołączając do grupy najskuteczniejszych Liderów Oriflame na świecie. Zarządzając zespołem 3500 osób doskonaliłam swoje kompetencje przywódcze, managerskie i trenerskie. Swoją karierę w tym obszarze zakończyłam w 2010r, aby w pełni móc oddać się działalności doradczej i coachingowej. Jestem współzałożycielem studiów podyplomowych i wykładowcą “Psychologicznych aspektów działalności w network marketingu” oraz “Zarządzania poprzez coaching” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Mirosław Oczkoś
Mirosław Oczkoś jest aktorem i specjalistą od emisji głosu. W 1994 roku ukończył Wydział Aktorski Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Jest również absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 1994-96 występował w Teatrze Nowym w Warszawie, w 1996-98 w Teatrze Współczesnym we Wrocławiu. Grał m.in. w takich filmach, jak "Reich", "Człowiek, jakich wielu", "Na dobre i na złe", "Pierwszy milion". Obecnie wykłada w Warszawskiej Szkole Filmowej. Prowadzi zajęcia dotyczące wystąpień publicznych, sztuki prezentacji przed kamerą oraz sprawności mówienia na Podyplomowym Studium PR przy Kolegium Gospodarki Światowej w SGH w Warszawie.  Jest także trenerem/konsultantem menadżerów, handlowców, polityków i rzeczników prasowych oraz właścicielem firmy doradczo - szkoleniowej Oczkoś Perfect Image.
Jacek Walkiewicz
Inspirujący mówca, trener i mentor. Od 1992 roku autor i prowadzący wielu programów szkoleniowych, zrealizowanych dla około 200 firm i korporacji.„W ciągu tych 20 lat w moich wykładach i szkoleniach wzięło udział ponad 30000 słuchaczy. Jestem członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego W latach 1990-1994 tworzyłem i zarządzałem działem reklamy Gazety Wyborczej. Od 1993 roku aktywnie działam na rynku szkoleń. W latach 1998-2009 jako założyciel, współwłaściciel, wykładowca i Jacek Walkiewicz – Pełna Moc Życia, prezes zarządu Europejskiego Instytutu Rozwoju Kadr. Przez te 20 lat napisałem kilka artykułów, występowałem na konferencjach, w prasie codziennej i specjalistycznej, telewizji i radiu. Od 10 lat specjalizuje się w szkoleniach z rozwoju umiejętności osobistych i zawodowych zarówno dla kadry menadżerskiej, jak i dla pozostałych pracowników. Swoją wiedzę czerpię z własnych doświadczeń osobistych i zawodowych, z udziału w szkoleniach i konferencjach, ze spotkań z moimi mentorami oraz z cyklicznych podróży odbywanych w różne zakątki świata.”
Anna Szubert
Anna Szubert jest certyfikowanym w USA Strategiem Personal Brandingu. Doradza firmom i osobom indywidualnym z zakresu budowania marki osobistej, kształtowania wizerunku, PR i protokołu biznesowego. Do grona jej klientów należą osoby ze świata sztuki, polityki, menedżerowie, przedsiębiorcy. Występuje jako prelegentka na wielu konferencjach, pisze artykuły do gazet biznesowych. Jest członkinią Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych – organizacji zrzeszającej najlepszych mówców motywacyjnych w Polsce oraz wykładowcą akademickim. Wielokrotnie nagradzana w plebiscytach za sukcesy i osiągnięcia. W tym roku otrzymała prestiżową nagrodę Kobiety Sukcesu 2016 pod patronatem Marszałka Województwa Pomorskiego. Jest założycielką opiniotwórczego portalu personalbrandingpolska.pl, który otrzymał wyróżnienie Laur Eksperta w kategorii Nowe Media oraz promotorką polskich marek na świecie. Organizatorka prestiżowego wydarzenia „Marka wspiera Markę” pod patronatem Prezydenta Gdyni.
Robert Buszta
Trener, coach i doradca biznesu. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Znakomity trener/coach (i praktyk) z zakresu zarządzania: strategią, wynikami, ludźmi, ceną, badań i komunikacji w organizacjach gospodarczych, polityki personalnej, negocjacji, windykacji oraz strategii i technik sprzedaży. Prelegent licznych konferencji i seminariów. Obecnie wykłada w Katedrze Teorii Zarządzania na SGH zarządzanie sprzedażą i coaching. Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową). Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 350 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 5000 firm, w tym coaching dla ok. 300 osób.
Ewa Wilmanowicz
Trener efektywności osobistej, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers. Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015 oraz II miejsca w Plebiscycie Grupy Polska PRESS na Osobowość Roku 2016 w kategorii Biznes. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Jest właścicielką firmy BRANDS Secret i na co dzień konsultuje i buduje wartościowy wizerunek firm, przedsiębiorców, artystów i wysokiej klasy specjalistów. Miłośniczka teatru, muzyki klasycznej, koneserka codzienności.
Marek Kowalczyk
Ekspert w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, twórca i prezes zarządu MANDARINE Project Partners. Współautor metody openPM, pracuje z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających 1 mld dolarów, członek panelu głównego narodowego programu rozwoju technologii nowoczesnych materiałów, wykładowca Ernst & Young Academy of Business, kierownik naukowy Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Dariusz Milczarek
Przedsiębiorca, menedżer, współwłaściciel spółek z różnych obszarów rynku, Partner Zarządzający i czołowy mentor Sandler Training Polska, odpowiedzialny za rynek Polski oraz Centralnej Europy. Trener, mentor, konsultant i coach zajmujący się od 20 lat doradztwem biznesowym. Realizator projektów szkoleniowych i doradczych dla wielu polskich oraz międzynarodowych instytucji biznesowych. Prelegent kongresowy, znany mówca motywacyjny wielokrotnie zapraszany do udziału w konferencjach i panelach dyskusyjnych. Członek-założyciel i wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Współtwórca oraz wiodący animator kategorii scenicznej: Mentoring Theater. Współautor książki „Na okruchach zarządzania”.
Grzegorz Turniak
Grzegorz Turniak niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-2004 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim „Alchemia Kariery”, z Romanem Wendtem „Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują” i z Witoldem Antosiewiczem „Praktyczny poradnik networkingu”.  
Agnieszka Maruda- Sperczak
Trenerka Biznesu, mówczyni motywacyjna i inspiracyjna, akredytowana Coach ICF, Master NLP, mentorka i praktyk biznesu, promotorka przedsiębiorczości kobiet, skutecznego motywowaniai komunikacji opartej o wartości. Jedyna trenerka w Europie, która posiada licencję na certyfikowane szkolenia z metody Instant Influence – Błyskawicznej Motywacji wg dr. Michaela V. Pantalona. Ma za sobą setki godzin na scenie, tysiące na sali szkoleniowej i w pracy indywidualnej z ludźmi. Przemawia również na dużych scenach mówiąc o motywacji, rozwiewa mity z nią związane. Udziela wywiadów i chętnie dzieli się wiedzą oraz doświadczeniem. Inspiruje i angażuje, jest zwolenniczką trenowania umiejętności i budowania wartościowych nawyków, a tym samym wykorzystywania wiedzy w praktyce zarówno biznesowej jak i w życiu osobistym. Lubi ludzi i wierzy, że każdy ma jakiś talent – ważne żeby go odkryć i dobrze wykorzystać. Dzięki autorskim Ogólnopolskim Konferencjom Kobiet Przedsiębiorczych w latach 2005-2010 przeszkoliła blisko 5 tys. kobiet biznesu. Jest członkinią organizacji: Stowarzyszenia Polskich Mówców, Vital Voices, IACL/Poland oraz Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.